4 Days Until MFT November Release!

-Card Size 4,25"x 5,5"Inch-
Goedemorgen! Het is countdown bij My Favorite Things Stampsnog 4 dagen tot de November Release yahoooooo! De komende dagen zullen jullie weer een voorproefje krijgen van álle nieuwe stempelsets en Die-namics die worden gereleased op Woensdag 12 November in de MFT Boutique. Meer details hierover kun je lezen op het My Favorite Things Stamps BlogVandaag laten we jullie voorbeelden zien gemaakt met Cheerful Christmas Greetings, Inspired by Holiday Botanicals, Pierced Oval STAX, Little Letters, Little Numbers.

Mijn kaart is gemaakt met de grote tag van de Bleuprints 9, helemaal goed als je snel een shaped kaart wilt maken. Ik heb deze uit Bazzill Card Shoppe gestanst. Op de voorkant heb ik een pocket gemaakt waar je eventueel weer een kleinere tag in kunt steken. De tag hier is gemaakt met de Traditional Tags STAX Die-namics. De kleine letters en cijfers zijn gemaakt met de Little Letters en Little Numbers Die-namics. Perfect voor kaartenmaaksters want ze zijn niet mega groot!

-Card Size 4,25"x 5,5"Inch"-
Mijn tweede kaart  is wederom gemaakt met de grote tag van de Bleuprints 9. De tekst komt van de Cheerful Christmas Greetings stempelset en is gestempeld met MFT Premium Dye Ink Steel Grey. De prachtige bloem is gemaakt met de Poinsettia Die-namics. Twee keer uit wit cardstock gestanst en één keer uit zilverkleurig papier. Beide kaarten zijn relatief snel gemaakt dus uitermate geschikt voor de laatste moment kerstkaarten maaksters ;)

Voor meer inspiratie, HUGE prijzen(!) én informatie surf gauw naar het My Favorite Things Stamps Blog.
Veel plezier met het hoppen voor nog meer voorbeelden en inspiratie en...tot morgen!
Inge

   

18 opmerkingen

  1. wat een mooie kaartjes weer, ik ben maar volger van je geworden dan mis ik er ook geen een meer hihi.
    en die nieuwe mallen van mft zijn weer geweldig.
    groetjes Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow..pretty gorgeous creations. I luv these.

    Sudha
    sudha-kalra.blogspot.in

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De bloem blijft het heel goed doen. Heel mooi weer (wordt het al saai...?)
    Welk merk papier heb je gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ze zijn weer zo mooi, Inge, prachtig papier heb je gebruikt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heey inge,

    het zijn weer prachtige labelkaartjes geworden!!! die poinsetta staat nog steeds op mijn verlanglijstje.

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Inge,

    Wat een gave kaarten toch weer. Vind het papier ook super mooi, echt kerstkleurtjes. Dat alfabet vind ik ook kei gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Just beautiful! I love both of them.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love these Inge! That tag shape is awesome!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Both of these are fabulous Inge!! So gorgeous!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love these tag shaped cards...well done Inge.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben al overstag gegaan voor deze blueprints, maar mijn keuze wordt door jou steeds meer bevestigd: deze moet je gewoon hebben hebben hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  12. These are Fabulous, Beautiful, Amazing, Gorgeous...BRAVO!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top