5 Days Until MFT November Release!

-Card Size 4,25"x 5,5" Inch-
Goedemorgen! Het is countdown bij My Favorite Things Stampsnog 5 dagen tot de November Release yahoooooo! De komende dagen zullen jullie weer een voorproefje krijgen van álle nieuwe stempelsets en Die-namics die worden gereleased op Woensdag 12 November in de MFT Boutique. Meer details hierover kun je lezen op het My Favorite Things Stamps BlogVandaag laten we jullie voorbeelden zien gemaakt met Jumbo Abstract Art, Sweet Little Memories, Home Sweet Home, Treat Tote.

Voor mijn eerst kaart heb ik een basis gemaakt van Bazzill Card Shoppe, met daarop een matje in dezelfde kleur (Marshmallow) Deze is bestempeld met de Jumbo Abstract Art stempelset in verschillende MFT Premium Dye Ink kleuren Berrylicious, Paver Red, en Jellybean Green. Daarna heb ik een Pierced Traditional Tags STAX Die-namics uitgestanst en daar een tekst opgestanst uit de Sweet Little Memories stempelset. De letters zijn ingekleurd met dezelfde kleuren inkt als ik heb gebruikt op de achtergrond. Dit doe je door een iets nat penseeltje over je inktpad heen te halen en daarna zet je de kleur op waar je maar wilt. Matje gemaakt van donkerbruin cardstock, touwtje erdoor heen, wat enamel dots, bling en klaar!

-Card Size 5"x 5"Inch-

Mijn tweede kaart wilde ik héél graag dit enige huisje gebruiken Home Sweet Home heet deze nieuwe Die-namics en voor tal van gebeurtenissen te gebruiken. Ik heb er een Welcome Home kaartje van gemaakt. Aan de binnenkant staat de tekst "sending get well wishes". De houtprint heb ik gemaakt met de nieuwe prachtige achtergrond stempel Woodgrain Background. Ik heb het huisje eerst uitgestanst daarna de Woodgrain Background beinkt met Versamark, gestempeld en daarna besprenkeld met clear embossing poeder en verhit met de heat tool.

De blauwe achtergond is Berrylicious cardstock bestempeld met de nieuwe Striped Backgrounds. Het zonnnetje (Sunshine Die-namics) en gras (Fresh Cut Grass Die-namics) zijn golden oldies en matchen perfect bij dit schattige huisje! De tekst is gestempeld met Hot Fudge en komt van de Homespun Birdhouse stempelset

Voor meer inspiratie, HUGE prijzen(!) én informatie surf gauw naar het My Favorite Things Stamps Blog.
Veel plezier met het hoppen voor nog meer voorbeelden en inspiratie en...tot morgen!
Inge

   

16 opmerkingen

  1. Fabulous cards Inge - love your homey scene on the second one! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heey inge,

    wow deze zijn ook weer gaaf geworden!!!

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat twee totaal verschillende kaartjes, maar onwijs mooi en leuk!
    Lekker bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi mooi mooi!!!
    Ik zag de Home Sweet Home Die-namic gisteren al bij het overzicht staan. Wat een gave release weer. Hoe doen ze het toch telkens???

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk, Inge, het huisje vind ik geweldig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die tweede is wel een vreemde eend in je collectie van de afgelopen tijd. Maar zeker geen lelijk eendje, hoor! grappig dat het een 'houten' huisje is! Ik vind persoonlijk het huisje wat aan de grove kant, maar kan me voorstellen dat het wel een heel veelzijdige is! Je eerste kaart vind ik nog veeeeeel leuker hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. LOVE! Your cards are gorgeous Inge!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. These are fabulous cards, love them love the splattered art in the background too

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 2 super cards Inge, lovin these new dies!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Both of your cards are just wonderful, I love how you stamped the house with the woodgrain stamp, very cool.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk zijn de nieuwe spullen...en wat maak je weer fantastische kaarten! De eerste vind ik zo tof, die doodleteksten zijn erg funny!!
    Gezellig weekend, groetjes Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. LOVE these Inge! FAB layouts and colors!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die bovenste vind ik gaaf!
    Fijn weekend, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What cheery cards! Love your color combinations.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Both are super cute! I love the house though, just adorable!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. So stinkin' cute. Love the look of the large woodgrain going up and down.

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top