Els Brigé, Aquarel Flamingo


Hallo en goedemorgen,vandaag weer een kaartje van mij, met deze keer een flamingo in niet gebruikelijke kleuren maar ook dat kan uiteraard. The sky is the limit ;-) De kleuren die ik nu heb gebruikt behoren tot mijn favoriete kleurencombi's


De flamingo is gestempeld met de staande flamingo van de Aquarel Flamingo stempelset en Memento zwart voor de outline en de invulling heb ik gestempeld met twee blauwtinten. Daarna is de flamingo uitgestanst met de Aquarel Flamingo Coördinerende Stansset. De achtergrond is gemaakt met diverse Dies van MFT (deze zijn hieronder allemaal benoemd) en het blauwe vel met de cirkels is designpapier.  De tekst is met Versamark gestempeld op donkerblauw/groen cardstock, besprenkeld met wit embossingpoeder en verhit met de heattool. Achter de flamingo heb ik nog wat zilverkleurig garen geplakt, op de vleugel van de Flamingo is wat Stickles gedaan en ik heb hier en daar wat sequins op de kaart geplakt voor een sprankelend effect.

Gebruikte materialen:
Inkt: Versamark, MFT JellyBean Green Premium Dye Ink, SU Pool Party, MFT Tropical Teal Premiun Dye Ink, Memento zwart
DSP: SU Serene Scenery
Diversen: Zilverkleurig garen, Stickles Diamond en Sparkling Clear Mix

Hartelijke groetjes, en nog een hele fijne dag!
Inge

4 opmerkingen

Back to Top