MFT and Friends


Goedemorgen! Vandaag de MFT and Friends post, elke week na de release laat het MFT DT plus een aantal extra bloggers jullie ideetjes zien gemaakt met materialen van de laatste release.

Ik maakte een kaartje met de BB Little Buddies afdrukjes die ik verleden week al heb laten zien op mijn blog. De stippeltjes achtergrond heb ik zelf gestempeld met de Itsy Bitsy Polkadots Background. De You make me Happy tekst is geembost met wit embossingpoeder. Verder nog wat blaadjes, garen en een lief poesje erbij en klaar is weer een schattig kaartje ^_^



( Voor de Copic Markers kleuren die ik heb gebruikt klik je hier )
Dank je wel voor het langswippen en vergeet niet door te klikken naar het My Favorite Things Stamps Blog waar je nog véél meer inspiratie kunt vinden.

Ik wens jullie een hele fijne dag!
Inge


1 opmerking

Back to Top