Stamping Bella, Sketch Challenge


Hallo allemaal, vandaag een kaartje voor de Sketch Challenge van deze week op het blog van Stamping Bella. ik koos voor een combinatie met Tiny Townie Loves Bunny Wobbles

Tiny Townie is gekleurd met Copic Markers, ik heb verder vrij zachte kleurtjes gebruikt met donkergrijs en lime als tegenhanger zodat het niet te zacht wordt. Ik vind dit echt een superlief stempeltje met al die kleine konijntjes ^_^

Doe gezellig mee met deze sketch uitdaging, je kunt hiermee een een kadobon winnen om lekker te shoppen bij Stamping Bella. Details vind je als je op het plaatje hieronder klikt


Een hele fijne dag gewenst,
Inge

4 opmerkingen

  1. He Inge, mooi is ie weer. Mooie combi stempel en dies. Je link werkt volgens mij niet goed. Het blog van SB blijft hangen op 25 augustus. Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marjan, dank je wel! Heeee das raar bij mij doet ie het wel 🤔

      Verwijderen
  2. Te schattig stempeltje....mooie kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top